Monday, March 10, 2008

gah! i really spent my whole day watching 鬥牛·要不要
i didn't touch my homework! lols
鬥牛·要不要 very nice siia!
the zi cong treat hebe so good, always protecting her...
but i think hebe and mike he is better together.. =)
zi cong answered this to hebe when hebe ask him how is it like to like a person
here is those words.. its in chinese, i dunnoe how to translate to english...
you all wanna know is what, then you all go transelate it yourself =X

hebe asked > "喜欢一个人是什么样的感觉。"
he answered > " 当我很喜欢很喜欢一个女人的时候, 不管发生任何危险, 我都会站在她前面替她党。 不管多难实现的愿望,我都会当她的阿拉丁神灯替她实现。只要看她笑我就会开心,看她哭我就会难过。 如果她受伤, 我会气我自己没有把她保护好。 当她不在我身边的时候, 我会担心她现在是不是安全。 当我失去她的时候, 我一定会很难过, 很无助。 希望我能永远保护她, 照顾她, 直到她发现我一直守在她身边。"

^-^

No comments: