Saturday, November 22, 2008

Finally watch until Episode 11 of 不良笑花(Miss No Good).
Haha, now waiting for Episode 12. [:
Tonight meeting sharon, then go to the concert.
Maybe 11pm then will reach home.
So late, sure very tired der.
Haha, Monday have band again.
Oh no, I haven asked my mum about the Band Camp.
I bet she wouldn't let me stay overnight. =(
Actually, I'm not looking forward to the Band Camp. =X
Haha, ANYWAY...
Tomorrow might blog about the concert and of course there will be photos.
=D


Rainie yang- dai wo zou (CD version) - 楊丞琳yang cheng lin rainie

每次我总 一个人走
交叉路口 自己生活
这次你却 说带我走
某个角落 就你和我

像土壤抓紧花的迷惑
像天空缠绵雨的汹涌
在你的身后 计算的步伐
每个背影 每个场景
都有 发过的梦

带我走 到遥远的以后
带走我 一个人自转的寂寞
带我走 就算我的爱 
你的自由都将成为泡沫
我不怕 带我走

每次我总 独自远走
抱着沉默 不邹眉头
这次你却 说一起走
彼此温柔 从此以后

像土壤抓紧花的迷惑
像天空缠绵雨的汹涌
在你的身后 计算的步伐
每个背影 每个场景
都有 发过的梦

带我走 到遥远的以后
带走我 一个人自转的寂寞
带我走 就算我的爱 
你的自由都将成为泡沫
我不怕 带我走 

白马溜过 漆黑尽头
潮汐袭来 浪花颤动
凝在海岸 结成了墨
蔷薇朝向 草原气球
邮差传来 一地彩虹
刻在心中 拍打箸脉搏

带我走 到遥远的以后
带走我 一个人自转的寂寞
带我走 就算我的爱 
你的自由都将成为泡沫
我不怕 带我走
带我走 就算我的爱 
你的自由都将成为泡沫 带我走

No comments: